luni, 19 martie 2012

I have to say goodbye .. ?

... Iubire , iubire , iubirea mea din filme .. Mi se pare foarte ciudat sa stau aici , in pat , langa tine , si eu sa ma gandesc .. doamne , cat de greu e sa o spun .. Si eu sa ma gandesc , la despartire .. sa ma gandesc sa plec ..

Nu ma intreba de ce , nu stiu de ce .. mi-e frica . Ma uit ca o proasta la tine , imi vine sa plang , bine .. recunosc , imi curg cateva lacrimi .. dar ramane intre noi ..

Nu stiu ce sa fac , nu stiu cum sa fac .. numai stiu nimic , ma simt inutila .. a devenit totul asa ciudat .. oarecum , si ma sperie , ma sperie gandul ca intr-o zii ne-am putea despartii , sau ca intr-o zii am devenii ca unul dintre cuplurile alea care se plictisesc unul de altul ..

Nu vreau sa se intample nimic .. referitor la chestia din cauza caruia sunt foarte panicata .. NU VREAU ! NU POT ! intelege-ma , tu imi spui ca o sa fii langa mine , am inteles , apreciez , te iubesc pentru asta , si stiu ca o sa fii langa mine , problema este ca nu vreau sa se intample asa ceva !!! Tu nu vezi problema in sine ? Asta mi-ar mai trebuii pe cap .. nu e bine , nu e  bine , nu e bineee ! Daca s-ar intampla asta ar fii ca o bomba in viata mea ! m-ar ruina complet .. Asta e gandirea mea !
Si stiu ca daca se intampla asta , se va schimba totul . si nu vreau , deci ma rog la Dumnezeu in fiecare secunda , sa nu se intample asa ceva , macar asta .. numai pot , imi tremura mainile , imi bate inima , de ce nu esti treaz ? de ce ai adormit asa repede , fara sa-mi spui ceva dragut , sau macar sa ma fi tinut in brate ca sa ma opresti sa mai scriu prostia asta ? DE CE?! tu nu vezi ? devin din ce in ce mai paranoica .. te-as trezii , imi vine sa plang din ce in ce mai mult , nu stiu de ce , asta vreau sa fac , sa plang , sa ma descarc , dar nu te trezesc , te las sa dormi .. :o3 . Ma simt nebuna .. simt ca eu chiar vorbesc cu tine acum , si ca tu ma auzi , chiar daca scriu asta ..

Mi-e frica sa dorm , mi-e frica de ziua de maine , mi-e frica de tot , sunt o fricoasa !
Trezeste-te , trezeste-te , trezeste-te !!!!
Nu te trezii ... vreau sa dormi , sa ma visezi , sa stai in lumea ta , vreau sa fie bine macar pentru tine ...
Sa tii minte , ca , chiar daca plec , vreau sa fii bine , intelegi ?!

Ce ai face daca as pleca .. si nu as vrea sa fiu gasita ? Nu rveau sa faci nimic , nu vreau sa te obosesti sa ma cauti , pentru ca daca o sa dispar vredata ,  sa fie pentru ca vreau sa fiu singura , sa ma gandesc , pentru ca .. daca ma cunosti , ai stii , ca am momente cand nu gandesc bine , si toate ggandurile mele se amesteca intre ele si imi iese altceva , si nu gandesc ce fac .. eu ma feresc de momentele alea .. te feresc si pe tine de ele ! pentru ca nu vreau sa ma trezesc intr-o zii ca am fcut ceva fara sa gandesc si te-am pierdut si sa nu realizez !

Vreau sa plec de aici , de langa tine , simt ura in momentul asta , trec de la o stare la asta , simt ca iti fac numai rau acum , nu stiu de ce , nu intelegg de ce si vreau sa inteleg !
Simt ca vrei sa plec , ce dracu` am ? chiar vrei sa nu plec ? nu , nu ai cum sa vrei asta .. ! nu am cum sa vreau eu asta ! eu trebuie sa vreau sa stau mereu cu tine , sa fiu mereu in bratele tale , acolo unde ma simt in siguranta .. !

Oare chiaar trebuie sa spun 'Pa .. ! ' ? sau e doar paranoia ? S-a schimbat ceva intre noi , sau doar exagerez eu ?

Vreau sa citesti asta cand esti singur , pentru ca nu stiu ce s-ar putea intampla .. nu stiu ce ai intelege , ce ai zice .
Te rog din tot sufletul meu sa nu inteleggi gresit ! Si sa nu iei decizii pripite ! ..

Te iubesc .. sufleţel .. ! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu