luni, 27 februarie 2012

!!


Stii ca n-am mai scris de ceva timp , nu ? Si stiu ca si vroiai sa mai scriu ceva , te mai auzeam din cand in cand ’Bai iubire , n-ai mai scris nimic pe blog` .. de ce?’ , chiar nustiu de ce nu am mai scris , mi s-a parut ca mi-am pierdut inspiratia .. oarecum , si parca nici acum nu am , dar pe parcurs o gasesc eu .. sper ! .
Pai cu ce sa incep .. nu stiu care ar fii cel mai bun inceput .. hmm .. J) .
Uite cum facem , pentru ca nu stiu cum sa incep , ca eu mereu am probleme cu inceputul , zic ca postul asta sa fie despre momentele care au mai aparut pana acum intre noi , de cand nu am mai scris ..
1.     Pai , in primul rand .. am facut 6 luni .. si imi place , si te super iubesc , si nu vreau sa se schimbe nimic intre noi , si vreau sa raman cu tine mereu , si sa ne vedem asa si peste 10 ani , si sa zica lumea ’Ah , cat de dragut . voi doi sunteti inca impreuna !’ . Si vreau sa ma iubesti mereu cum ma iubesti acum ! , sa nu ma iubesti mai putin niciodata , doar sa ma iubeste , din ce in ce mai mult , dar niciodata mai putin .. intelegi ? . Si eu te iubesc , chiar daca nu ti-o zic mereu , sau care nu ti-o arat mereu , sa stii ca te iubesc puiule ;o3 , si ca nu ocupi sufletul meu .. chiar tu esti sufletelul meu ;o3 .
2.     Chiar in seara asta mi-am amintit de .. faza aia , cand eram in baie , si tineai apa aia in maini , si imi spuneai ’uite , asa o sa te tin si pe tine , si nu o sa te scap niciodata ! ’ , nu am cum sa uit .. mi-a semnificat cel mai mult faptul ca .. oricat de gre ti-ar fii , sau orice s-ar intampla , tu nu o sa-mi dai drumul niciodata , si ca mereu o sa ma tii langa tine .. Pai iubitule , bine imi e doar langa tine !
3.     Am simtit ca ma iubesti .. atunci cand eram in bucatarie si am inceput sa plang si ai venit repede si m-ai luat in brate .. si nu a fost singura data , dar am vrut sa pun asta in evidenta .. J
4.     Mi-ai mancat inima ! ( clatita .. aia , dar nu ma refer numai la inima aia :* )
5.     As putea sa scriu de multe faze , dar alea sunt mai confidentiale ! =))) :d stii tu ..
6.     Imi place ca ne batem pe mancare , ne uitam la filme , facem multe ca cei mai buni prieteni si totodata ne iubim si ca doi indragostiti !
7.     Nu`mi place ca m-am obisnuit sa dorm cu tine .. pentru ca acum nu pot sa mai dorm singura .. pentru ca astept intr-una sa ma iei in brate , da` nu esti langa mineeeee ! L Astept sa spui ’’ n-ai uitat ceva ?’’ J) adica sa-ti spun noapte buna ..
8.     Heeeii , sau ieri .. seara , parca , cand ne jucam cu ursuletii Haribo J) .
9.     Sau atunci cand ploua si ne batam cu apa in ploaie .. si am racit amandoi ca idiotii J)
10.   Sau atunci cand radeai de mine ca aveam laringita si nu puteam sa vorbesc .
11.   Sau atunci cand am plecat la magazin la 3 dimineata , la mine , si m-ai aruncat in zapada si ai fugit , si am inceput sa tip la tine J)
12.   Sau atunci , fazele de la majoratul lui Andrei .
13.   Sau atunci , cand , indiferent cat de rau imi era , la 6 dimineata m-am dus sa-ti pun sa mananci :-w
14.   Sau acum 2 seri , cand ai cazut in carol la 1 noapte , SI AI CAZUT BINE ! si vorba lui Nico , ai plutit ! =)) .

Prea multe ! J)
O sa revin la postu` asta.. :d , ca nu e terminat , mai am multe de scris . Tu sa nu uiti , ca te iubesc , si nu uit fazele astea :* vorba aia , sunt tatuate pe creier ! Tesuperiubesctampitule !
Ahhahahahaha ! Vanilie si cioco , n-as renunta la tine nici pentru un milion de cocooooooooo ! ( si acum iti bag melodia aia veche ! :* ) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu