duminică, 22 ianuarie 2012

Deci nu vreau ...

O propozitie nu se incepuce cu deci , nu ? Eu imi permit :)  sa incep cu 'deci' ..

Imi place ca ai stat cu sufletul la gura , si ai asteptat intr-una ca sa vezi ce scriu pe blog , ca sa aflii la ce ma gandeam azi .. ! :)) . Suspansu` asta te omoara ..

Iubire , nu ma gandeam la nimic de rau , cel putin asa cred , eram doar confuza , imi treceau o mie de ganduri diferite prin minte , unul dupa altul ., fara nici o legatura .. si nustiu de ce .. Probabil pentru ca pareai asa distant .. si putin diferit .. sincer:)
Imi treceau prin minte ganduri dalea gen .. ' Ma iubeste .. Ba nu , nu ma iubeste . Se raceste de mine , vrea sa ne despartim . Sa luam o pauza ? Da .. ar trebuii sa luam o pauza .. Nu .. ca il iubesc " Pe bune .. nu ma intreba de ce .. gandeam fara sa stiu , daca intelegi ..

Ma tot gandeam , ce fac daca te pierd ... ? Ce fac fara tine ? Eu nu imi imaginez viata fara tine .. de la un timp .. Am facut ogramada lucruri cu tine .. si in fiecare zii ma gandesc .. pun rau` inainte - CE FAC DACA TE PIERD ?! -

Si da , mi-e frica .. ca stiu , sunt constienta ca nu pot fara tine .. :) nu pot , si nici nu vreau ..

-La ce te gandesti ?
-La nimic ..
-Zii !!
-Pe bune .. la nimic

Stiu ca nu ma credeai , dar ma faceai sa cred ca ma crezi .. !

....nustiu ce sa mai zic , mi-am pierdut cuvintele , nu pot sa le pun in ordine .. nustiu ce am ..

Te iubesc ... ;o3 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu