miercuri, 11 ianuarie 2012

First .

Eu nu stiu de unde sa incep . De aici , de acolo ? De la inceput , de la sfarsit ? . Oricum de oriunde as incepe , tot aceeasi ideea tot o spun :d .
Pai , trebuia sa o fac si p-asta , no ?! :)) ...
Da , uite-ma aici , repetand aceleasi chestii , over and over again , doing all over again. O iau de la inceput , iar ! iar sterg tot , iar fug de tot , iar ma schimb , iar si iar ! . n-ar fii prima oara , deci clar sunt obisnuita cu toate astea .. o sa fie bine ! Promit ! Da , imi promit mie ca o sa fie bine , daca altcineva nu poate sa-mi promita ca o sa fie bine ! :)) .

Mint .. eu , acum .. am pe cineva :) care e langa mine , care ma iubeste , care imi spune ca o sa fie bine , care are grija de mine , atat cat poate ! Si el , a ajuns o parte in inima mea , da ... chiar a ajuns ! Chiar daca am eu momente nasoale cand nu`l bag in seama , il evit .. si cateodata ii vorbesc aiurea , el tot ma iubeste .. si eu tot la tine vin , tot la tine tin , si tu mereu ma primesti inapoi .. ! indiferent de ce as face .. Dar promit , ca nu o sa mai gresesc , ca o sa fiu altfel , ca o sa ma schimb , PROMIT !


El stie cum sa-mi vorbeasca , el stie cum sa ma iubeasca , el stie cum sa se poarte cu mine ! Ma trezeste la realitate . Ma asculta cand am nevoie . Pot sa ii spun orice .. pentru ca e el ! :o3 . si pentru ca il iubesc , si pentru ca stiu ca mereu o sa fie acolo .. cand am nevoie de el ! ...

Si acum vine partea aia , in care imi expun scuzele pentru tot ce am facut si pentru toate greselile mele ? .. :)) . Hmmm .. cred ca da ! ... Dar tu stii , ca imi pare rau , si ca daca as putea sa dau timpu` inapoi , as schimba tot .. si cand zic tot , ma refer la tot , inafara de ziua in care ne-am cunoscut ..

Eu stiu ca era cam 12-13 septembrie , inainte sa inceapa liceu` nu ? :)) cand am inceput sa vorbim pe mess .. astea . Si dupaia cand ne-am intalnit la liceu . Eu una , sincer , nu am crezut niciodata ca o sa ajungem asa ..

Si bineinteles ca pentru asta , trebuie sa ii multumesc lui Roxi , ca daca nu ii era ei foame , numai eram acum asa :)) .

Si daca ma mai intrebi ce-mi place la tine , nu ma mai intreba . Ca-mi place tot ! :) . (mai ales cainele tau , care se baga mereu intre noi , ca e gelos :)) ) . Imi place cand dorm cu tine , imi place cand ma tii in brate , imi place cand stam in pat , si ma tii in brate , si imi soptesti mereu " Te iubesc , fraiero ! " :)) . Imi place ca esti sincer cu mine , si ca nu ma minti niciodata ! Imi place ca ne-am facut planu` ala , ca o sa ne mutam impreuna si ca o sa fim fericiti :)) si ca o sa fie mare caterinca cand o sa ne mutam ..

Nu vreau sa ma lasi , m-am obisnuit cu tine .. ! Stii ca te iubesc , chiar daca nu ti-o spun mereu ...

Ma gandeam sa incep sa scriu despre toate fazele noastre , dar nu crezi ca sunt cam multe si nu o sa am timp sa le scriu pe toate ?:)) . Oricum , multe le intelegem doar noi , si asta imi place !

Hmm .. 5 luni ! ce daca ?! :))
Acum nu e ca numai am idei , tocmai .. am prea multe in cap , si nu stiu cum sa le pun in ordine ..

Ce trebuie sa intelegi tu de aici iubire , e ca TE IUBESC si ca IMI PARE RAU pentru tot ce am facut ! ...

(o sa mai fac si alte post-uri ;* )


http://www.youtube.com/watch?v=qVjUMJcuDEg&list=FLEomeurAJu6hM51OoYbBq5w&index=1&feature=plpp_video

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu