miercuri, 18 ianuarie 2012

Uhm...

Eu nu pot sa dorm , n-am  somn , sau nu vreau sa dorm . Nustiu , una din astea ..
Stateam asa aici , in aceeasi camera , pe acelasi scaun , aceeasi stare , totul la fel .. ma gandeam la ce sa scriu ... Oare sa scriu despre problemele mele , de tot stresu` pe care il am acum pe capul meu ? Nu , pentru asta il am pe iubitul meu langa mine , sa ma faca sa ma simt puternica , si sa imi zici ca o sa fie bine , si sa uit de toate problemele cu el . Sa scriu oare despre cat de fericita sunt ? Nu exista cuvinte ca sa exprime toata fericirea mea , din nou , vinovat este iubitul meu ..

Uite iubire , ai reusit .. ! ;* . Ai reusit sa ma schimbi , sa ma faci fericita , si m-ai facut sa te iubesc . Puteai sa renunti acum ceva timp .. dar tu ai luptat pentru mine .. si nu multi ar face asta , altii s-ar da batuti :) . Dar asta e .. ca tu nu esti altii . Tu esti tu ! Si te iubesc <3 .

E ciudat .. cum s-au schimbat toate . Ca s-a ajuns la asta , sa fiu dezamagita de anumiti prieteni pe care ii credeam CEI MAI BUNI ! sau sa fiu mintita .. tot de ei :) . Nu am vrut niciodata sa se ajunga la asta , mai ales cu cei mai buni prieteni ai mei .. dintre atatia , sa raman cu 2-3 .. :) Si nici macar nu ma asteptam la asta .. Mai ales de la tine Mada . Nu ma asteptam sa faci chiar tu asta .. sa ma vorbesti pe la spate , si sa 'ma iei la misto ' cu ala .. :) , te credeam cea mai buna , pana cand am vazut toate chestiile alea , si m-ai mintit ( data viitoare , schimba-ti parola de la id . ) Multumesc mult ! .. te apreciez pentru ce ai reusit sa faci , pentru ca nu au reusit multi sa ma minta in halul asta . Felicitarile mele .. ! Sper ca acum te simti mai bine , ca ai facut asta , si ca mi-ai ascuns toate chestiile alea . ( am scris aici , pentru ca alta metoda mai buna nu gaseam , pe mess nu vreau , la telefon nu vreau , mesaje nu vreau ! decat aasa , sau f2f , si stiu ca f2f nu mi-ai fi spus nimic , like the last time ... )

Eu numai am incredere aproape in nimeni .. dar multumesc , ca mi-ati deschis si mie ochii . Si mersi iubire , ca ai fost langa mine tot timpu` asta si mi-ai aratat tot ce e bun si ce e rau , am putut sa-mi vad prietenii adevarati si aia falsi . !

Nu inteleg , de ce s-a intamplat asa .. am facut ceva atat de rau , ca sa mi se intample toate astea , asa una dupa alta ? No .. ma pis pe ele de probleme , ma pis pe el de stres , si pe tot , ma pis pe el de dor , nu`mi doresc , nu`l vreau , nu vreau nimic ! Mi-a ajuns pana in gat , mi-ati umplut paharu` ..

Si inchei aici .. cred ! ..

Revin , te iubesc !

Un comentariu:

  1. ♥ Stii ca te iubesc mult mult mult :*! VREAU SA MA STRANGI IN BRATE! ♥

    RăspundețiȘtergere